Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mohu Vás ubezpečit, že pro věžného lékaře je posudkový lékař poměrně těžkou noční můrou. Mám za sebou mnoho let bojů s těmito kolegy, kdy jsem pro nemocné, o kterých jsem byl přesvědčen, že jim invalidita přináleží, strávil mnoho hodin. Ne vždy jsem vyhrál.

3 0
možnosti
Foto

Toto je hodně smutné. A proč právě onkologickým pacientům? A lékař? Nechápu ho. A vůbec nechápu, že ve svojí funkci působí. Mám pocit, že nebudete jediná, ke které se takto zachoval.

1 0
možnosti
LO

Toto je běžné chování zdravotnických úředníků - arogance, bohorovnost, neschopnost přiznat chybu. Chovají se tak nejen k onkologickým pacientům, nejen k nemocným, ale ke všem, i ke zdravým a i k obyčejným řadovým lékařům.

3 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1462x
V dubnu 2017 jsem se dozvěděla svoji onkologickou diagnózu. Myslím, že by někoho z Vás mohlo zajímat, jak se na takové onemocnění přijde a jak se s nemocí žije. Své roční soužití s nemocí bych postupně ráda popsala na svém blogu pod názvem Onkologickým pacientem snadno a rychle. Slibuji, že nebudu depresivní. I onkologičtí pacienti mají smysl pro humor a jsou rádi na světě. Mým heslem je DÍKY ZA KAŽDÉ DOBRÉ RÁNO. 

Seznam rubrik